ΗΝΙΟΧΟΣ 2017: Τι είδαν οι πιλότοι στην Ακρόπολη

Μαχητικά αεροσκάφη πέταξαν στην Αθήνα στο πλαίσιο της πολυεθνικής άσκησης ΗΝΙΟΧΟΣ 2017. Οι εικόνες μέσα από το πιλοτήριο εντυπωσιάζουν

Κόβουν την ανάσα οι φωτογραφίες μέσα από τα πιλοτήρια των μαχητικών που πέταξαν στην Αθήνα στο πλαίσιο της άσκησης ΗΝΙΟΧΟΣ – 2017.

Μαχητικά αεροσκάφη απο την Ελλάδα, την Ιταλία και το Ισραήλ πέταξαν πάνω από την Ακρόπολη και πάνω από τον πορθμό του Ευρίπου και στην συνέχεια πάνω από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.

Δείτε τις εικόνες με όσα είδαν και οι πιλότοι των μαχητικών αεροσκαφών.

ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη

Πάνω από την Ακρόπολη τα μαχητικά έκαναν δυο διελεύσεις με διαφορά λίγων λεπτών της ώρας.

ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη ΗΝΙΟΧΟΣ Ακρόπολη

Απο την Πολεμική Αεροπορία πέταξαν:

F-4E

Είναι διθέσιο, δικινητήριο μαχητικό πολλαπλού ρόλου.

Είναι Αμερικάνικης κατασκευής και τα πρώτα F-4 βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής το 1963.

Τα πρώτα Ελληνικά Phantom αποκτήθηκαν το 1974 με το αμυντικό πρόγραμμα Peace Icarus.

Παρά το γεγονός ότι είναι αεροσκάφος δεύτερης γενιάς, 36 Ελληνικά Phantom έχουν εκσυγχρονιστεί με σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (πρόγραμμα Peace Icarus 2000) με αποτέλεσμα να έχει παραταθεί το όριο της επιχειρησιακής τους ζωής.

Τα F-4E Phantom επιχειρούν από την 117 Πτέρυγα Μάχης/Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας και εξοπλίζουν τις 338 Μ και 339 Μ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά/Επιδόσεις

  • Πλήρωμα: 2
  • Κινητήρες: 2 General Electric J-79 turbojet engines with afterburners/Ώση: 17.900 λίβρες
  • Εκπέτασμα Πτερύγων: 11.7μ
  • Μήκος: 19.1μ
  • Μέγιστη ταχύτητα: 2,370 km/h ή 2.2 Mach
  • Μέγιστο ύψος: Πάνω από 15.240μ. ή 50.000

F-16C/D Block 30, 50 Fighting Falcon

Είναι μονοθέσιο, μονοκινητήριο, μαχητικό αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου παντός καιρού με ικανότητα να φέρει μεγάλη ποικιλία οπλικών συστημάτων.

Το αεροσκάφος σχεδιάστηκε αρχικά από την General Dynamics ως ελαφρύ μαχητικό εναέριας υπεροχής στο πλαίσιο του διαγωνισμού LWF. Ωστόσο μετεξελίχθηκε σε ένα αεροσκάφος με δυνατότηες που ξεπερνούν κατά πολύ τις αρχικές του προδιαγραφές.

Η χώρα μας παρέλαβε 40 F-16 Block 30 το 1989, στο πλαίσιο του εξοπλιστικού προγράμματος Peace Xenia I, ενώ το 1997 40 βελτιωμένα F-16 C/D Block 50 παρελήφθησαν με το Peace Xenia IΙ. Κύριος κατασκευαστής των F-16 Block 30 ήταν η General Dynamics που αργότερα ενσωματώθηκε στη Lockheed Martin. Το F-16D είναι η διθέσια παραλλαγή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο επιχειρησιακά όσο και για εκπαίδευση.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ελληνικών αεροσκαφών της παρτίδας παραγωγής Block 30 είναι το ενισχυμένο σύστημα προσγείωσης, η τοποθέτηση αλεξιπροχώριου και προβολέα νυχτερινής αναχαίτισης. Τα Block 50 έχουν δεχθεί δομικές ενισχύσεις και διαθέτουν ισχυρότερο κινητήρα και βελτιωμένα ηλεκτρονικά σε σχέση με τα Block 30.

Τεχνικά χαρακτηριστικά/Επιδόσεις

  • Πλήρωμα: 1 (C model), 2 (D model)
  • Κινητήρας: General Electric F110-GE 100 afterburning turbofan (Block 30/Ώση: 29.000 λίβρες), General Electric F110-GE 129 (Block 50/Ώση: 29.500 λίβρες)
  • Εκπέτασμα Πτερύγων: 9.96μ
  • Μήκος: 15.06μ
  • Μέγιστη ταχύτητα: 2.120χλμ. την ώρα ή 2.00 Mach
  • Μέγιστο ύψος: 15.240μ. ή 50.000 πόδια

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ