Μη-Επανδρωμένα Χερσαία Οχήματα: Ο Τιτάνας και ο Άρης

Στην έκθεση AUSA 2017 παρουσιάστηκαν Μη-Επανδρωμένα Χερσαία Οχήματα για τον αμερικανικό στρατό. Ο Τιτάνας και ο Άρης ήταν δύο από αυτά.
 
 
Ο «Τιτάνας» της εταιρείας Qinetiq δεν είναι πολύ μεγάλος αλλά είναι έτοιμος να σηκώσει τα βάρη!
Ο αμερικανικός στρατός αναζητεί Μη-Επανδρωμένα Χερσαία Οχήματα τα οποία θα μεταφέρουν τους φόρτους, τα πυρομαχικά, το νερό και ότι άλλο απαιτηθεί των ομάδων του πεζικού και ο Τιτάνας είναι η πρόταση της Qinetiq.
Ο Τιτάνας έχει μέγιστη ταχύτητα 24 ΧΑΩ, μπορεί να περάσει τάφρο 76,2 εκ., να μεταφέρει φορτίο 681 – 908 κιλά, έχει διαστάσεις 200 (μήκος) Χ 210 (πλάτος) Χ 101 (ύψος) εκ. και μπορεί να λειτουργήσει για 2+ ώρες μόνο με ηλεκτρική ενέργεια και για 72+ με συνδυασμό ηλεκτρικό/ντήζελ.

Η Qinetiq έχει ήδη κατασκευάσει ένα μικρότερο οπλισμένο ρομπότ με την ονομασία MAARS (Άρης) και φιλοδοξεί να παρουσιάσει στο μέλλον και μία οπλισμένη έκδοση του Τιτάνα.

Μη-Επανδρωμένα Χερσαία Οχήματα
Το οπλισμένο ρομπότ MAARS.

Οι απαιτήσεις του αμερικανικού στρατού

Η κρίσιμη απαίτηση του αμερικανικού στρατού αφορά την ενεργειακή αυτονομία αυτών των οχημάτων. Θα πρέπει να μπορούν έμφορτα να ακολουθήσουν μία ομάδα πεζικού σε μία τυπική αποστολή 72 ωρών.
Βέβαια η ομάδα αυτές τις 72 ώρες δεν θα κινείται συνέχεια οπότε όταν σταματά το όχημα θα πρέπει να μπορεί να φορτίζεται.
Επιπλέον ο στρατός επιθυμεί το όχημα να διαθέτει περισσότερη ισχύ από αυτήν που απαιτείται για την κίνηση του ώστε να είναι δυνατό να χρησιμοποιείται για να φορτιστούν μπαταρίες από τις συσκευές που έχει η ομάδα.
Για το θέμα του μεγέθους ο στρατός δεν έχει εκδώσει συγκεκριμένη προδιαγραφή αλλά έχει ξεκαθαρίσει ότι θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρεται με ελικόπτερο.
Ένα άλλο ζήτημα είναι η ηχητική υπογραφή του οχήματος που θα πρέπει να είναι μειωμένη.
Τέλος, το όχημα θα πρέπει να είναι αρκετά έξυπνο ώστε να μπορεί να ακολουθήσει την ομάδα με την ελάχιστη δυνατή παρέμβαση του χειριστή.
Πηγή: Breaking Defense

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ