Μηχανικοί αεροσκαφών κατά Καμμένου για την ΕΑΒ

Ανακοίνωση – αντίδραση στις δηλώσεις του Πάνου Καμμένου για την ΕΑΒ έβγαλαν μέσω του συλλόγου τους οι Μηχανικοί αεροσκαφών

 

Επίθεση στον υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο κάνει ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών, για όσα είπε στην διαρκή επιτροπή Άμυνας και Εξωτερικών υποθέσεων της Βουλής στις 3-5-2017 σχετικά με την ΕΑΒ.

Με ανακοίνωσή τους παραθέτουν τις δικές τους απόψεις και προσκαλούν τόσο τον ΥΕΘΑ όσο και όποιον άλλον ενδιαφέρεται για ενημέρωση. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρουν:

Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών μέσω της παρούσης, τοποθετείται επίσημα και κατηγορηματικά παίρνοντας θέση για τα όσα αναφέρθηκαν στη Βουλή των Ελλήνων σχετικά με την κατάσταση στην Αμυντική Βιομηχανία, με την πρόθεση να κάνει γνωστές στην Ελληνική κοινωνία τις πτυχές που επηρεάζουν αρνητικά τη δυνατότητα λειτουργίας της και μάλιστα στην πιο κρίσιμη καμπή των αναγκών που πρέπει να αντιμετωπίσει, και να καταδείξει την πραγματικότητα απαλείφοντας τις πολιτικές σκοπιμότητες που ακούστηκαν στη βουλή.

Είναι άκομψο, απαράδεκτο και άδικο, να κατηγορεί ο Υπουργός Άμυνας τους μηχανικούς της ΕΑΒ ότι εξαιτίας αυτών δεν παράγεται το απαιτούμενο έργο, χαρακτηρίζοντας τους ουσιαστικά «δημόσιους υπάλληλους», παραβλέποντας την ουσία.




 

Συγκεκριμένα:

    • Παραβλέπει την ήδη υπάρχουσα αναφορά του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κου Λ. Ρακιντζή η οποία «αρχειοθετήθηκε» και η οποία αναφέρει, αδιαφανείς διαδικασίες στην επιλογή εργοληπτριών εταιριών και  υπέρογκα οργανογράμματα. Όχι μόνο δεν λήφθηκε υπόψη, άλλα δεν ενέργησαν και νέα έρευνα όπως όφειλαν.
    • Η διορισμένη διοίκηση από τον κυβερνητικό σχηματισμό έχει την πλήρη ευθύνη της περεταίρω διόγκωσης του οργανογράμματος εις βάρος της παραγωγικής διαδικασίας. Δεν διόρθωσε καμία από τις παθογένειες που διαπίστωσε αλλά διόγκωσε ακόμα περισσότερο. Οι προϋπολογισμοί που κατέθεσε είχαν τεράστια απόκλιση από την πραγματικότητα και δεν προέβησαν σε ουδεμία διόρθωση προς βελτίωση της κατάστασης.
    • Οι επιλεγμένες πολιτικές των κυβερνήσεων από το 2009 και εντεύθεν, είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για την υψηλού επιπέδου εργασιακή εμπειρία που χάθηκε και η οποία οδήγησε στην απώλεια εκατομμυρίων ευρώ εσόδων και εργασιών με διεθνείς κολοσσούς και χώρες, που θα άφηναν τεράστια τεχνογνωσία και κέρδος. Επίσης χωρίς να αναζητηθούν ευθύνες όπως θα έπρεπε να πράξουν.

 




 

  • Κατόπιν της παραπάνω επισήμανσης, οι προσλήψεις στις οποίες προέβη η κυβέρνηση ήταν απόλυτα αναγκαίες για την δυνατότητα συνέχισης της παραγωγικής διαδικασίας, άλλα κρίνονται ανεπαρκείς σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες της ΕΑΒ.
  • Σκόπιμα παραβλέπεται το γεγονός ότι δεν τηρήθηκαν τα συμφωνηθέντα της διυπουργικής σύσκεψης με τη συμμετοχή των εργαζομένων της ΕΑΒ της 9ης Μαϊου 2016, και τα οποία αποτέλεσαν αναγκαία συνθήκη απρόσκοπτης συνέχειας λειτουργίας της. Οι υποσχέσεις έμειναν άνευ αντικρίσματος και τα συναρμόδια υπουργεία τηρούν μία ύποπτη σιγή ιχθύος.

 

Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών όσον αφορά τους ατυχείς χαρακτηρισμούς του ΥΠΕΘΑ που ουσιαστικά θίγει ως ανεπαρκείς τους Μηχανικούς Αεροσκαφών της ΕΑΒ, υποχρεούται να τονίσει και να ενημερώσει τόσο τον ίδιο, όσο και το κοινωνικό σύνολο της πατρίδας πως, οι διπλωματούχοι και έμπειροι μηχανικοί αεροσκαφών, είναι το προσωπικό εκείνο, το οποίο η εταιρία εμπιστεύεται λόγο της ειδικής εκπαίδευσης, της επάρκειας και της υψηλής εξειδίκευσης, να πιστοποιήσουν την καταλληλότητα του απαιτούμενου επιπέδου συντήρησης όλων των των πτητικών μέσων της πατρίδας μας και του συνόλου των αεροσκαφών γενικά.

Ο Μηχανικός Αεροσκαφών, είναι ο αποκλειστικά υπεύθυνος για το σύνολο των ενεργειών που πρέπει να γίνουν σε ένα αεροσκάφος όσο είναι στο έδαφος σε διαδικασία συντήρησης, ώστε αυτό να καταστεί αξιόπλοο, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα. Αυτό σημαίνει ότι η υπογραφή ή η σφραγίδα του μηχανικού θα τοποθετηθεί μόνο όταν υπάρχει 100% βεβαιότητα ότι το πτητικό μέσο είναι απόλυτα ασφαλές για πτήση.

Η διαδικασία αποδέσμευσης αεροσκάφους είναι μία διεργασία με νομικές προεκτάσεις η οποία υπόκειται στους διεθνείς οργανισμούς Πολιτικής και Στρατιωτικής Αεροπορίας και ο  υπογράφων μηχανικός αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη για την ποιότητα του επιπέδου της συντήρησης του οποίου παρείχε.

Για να φτάσει κάποιος μηχανικός σε αυτό το επίπεδο απαιτούνται χρόνια προσπάθειας και εργασίας και οι προσλήψεις που αναφέρει ο υπουργός απέχουν πολύ από αυτό το επίπεδο ώστε να το μεταχειρίζεται κατά το δοκούν με αυτόν τον τρόπο.

Όσον αφορά για την διαρροή των τεχνικών της ΕΑΒ, χωρίς να εξετάζονται και να αναλύονται οι λόγοι και οι συνθήκες,  το κατά τον υπουργό, ανίκανο προσωπικό, θεωρείται ικανότατο και δη επιστημονικά καταρτισμένο από διεθνείς  αεροπορικές εταιρίες κολοσσούς οι οποίες εκμεταλλευόμενες το κύμα φυγής,  έχουν προσλάβει στις τάξεις του εξειδικευμένου προσωπικού τους, δεκάδες τεχνικούς της ΕΑΒ.

Οι χαρακτηρισμοί του ήταν απαράδεκτοι και εξόχως προσβλητικοί για το σύνολο των Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών που εργάζονται στην ΕΑΒ και τον καλούμε να ανακαλέσει.




 

Η προσπάθεια που καταβάλουμε έχει να κάνει με την αγάπη μας στο αντικείμενο και την πίστη στα υψηλά ιδανικά και δεν έχει να κάνει με την κατάσταση του δημόσιου τομέα στον οποίο ατυχώς και σκοπίμως προσπαθούν να μας κατατάξουν.

Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία αποτελεί έναν κολοσσό ανάπτυξης της πατρίδας μας που σκοπίμως οδηγείται σε αδυναμία εκτέλεσης έργου με απώτερο σκοπό να καταστούν τα σενάρια ιδιωτικοποίησης που ήδη το πολιτικό σύστημα εξετάζει εδώ και καιρό, ως αναγκαία.

Αυτή είναι η πραγματικότητα και ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών θα συνεχίσει να αντιδρά σε όποια προσπάθεια υποβάθμισης και ξεπουλήματος της Αμυντικής Βιομηχανίας και των υποδομών της πατρίδας, από όπου και αν προέρχεται!  




 

Θα αντιδράσει στην ενοχοποίηση των εργαζομένων ενώ οι αποκλειστικά υπεύθυνοι συνεχίζουν να παραμένουν στο απυρόβλητο! Δεν πρόκειται να δεχτεί την υποβίβαση και την προσβολή του έργου και της προσπάθειας των Μηχανικών Αεροσκαφών και θα αντιδράσει με κάθε μέσο και τρόπο.  

Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών προσκαλεί για ενημέρωση τον Υπουργό Άμυνας κύριο Καμμένο, άλλα και οποιονδήποτε ο οποίος ενδιαφέρεται για το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τις Ένοπλες Δυνάμεις της πατρίδας, για να τον ενημερώσει υπεύθυνα για όλες τις πτυχές της συντήρησης και της κατασκευής των πτητικών μέσων και να καθαρίσει το θολό και ομιχλώδες τοπίο που μεταφέρουν κάθε λογής παρατρεχάμενοι συμβουλάτορες, χωρίς γνώση, προσπαθώντας να εξυπηρετήσουν ιδιωτικά συμφέροντα και προσωπικές φιλοδοξίες.

Το Δ.Σ. του Σ.Ε.Μ.Α.




 




 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ