120 Πτέρυγα Εκπαιδεύσεως Αέρος: 13 χρόνια σχέδια.

Φωτογραφία αρχείου

Η κυβέρνηση υποστηρίζει πως η 120 Πτέρυγα Εκπαιδεύσεως Αέρος στην Καλαμάτα θα γίνει διεθνές κέντρο αεροπορικής εκπαίδευσης.  Θα γίνει όμως;

Πόσα χρόνια χρειάζονται άραγε για να αναβαθμιστεί η 120 Πτέρυγα Εκπαιδεύσεως Αέρος σε διεθνές κέντρο;

Την απάντηση μας την έδωσε Απόστρατος που θυμήθηκε τα…. νιάτα του όταν η κουβέντα πήγε στην προβολή από το ΥΠΕΘΑ της πρόσφατης συνάντησης που είχαν ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος με τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξη Χαρίτση για την 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος στην Καλαμάτα η οποία όπως λέει η κυβέρνηση προγραμματίζεται να μετεξελιχθεί σε διεθνές κέντρο αεροπορικής εκπαίδευσης.

Φέτος λοιπόν έχουμε 2018, και η πρώτη φορά που το πρόγραμμα… προγραμματιζόταν ήταν το…2005!

Κυριολεκτικά αυτό είναι που λένε ήμουν νιος και γέρασα!

Για την ιστορία ας θυμηθούμε και την τότε ανακοίνωση του ΓΕΑ:

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας μετά από δημοσιεύματα στον τύπο της Καλαμάτας ανακοινώνει τα εξής:

Το Advanced European Jet Pilot Training ( AEJPT ) είναι ένα φιλόδοξο πρόγραμμα εκπαίδευσης Ιπταμένων που σχεδιάζεται από τις Αεροπορίες 11 Ευρωπαϊκών χωρών (Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Φινλανδία, Αυστρία, Σουηδία, Βέλγιο, Ελβετία). Στοχεύει να καλύψει τις απαιτήσεις του προκεχωρημένου και του επιχειρησιακού σταδίου πτητικής εκπαίδευσης και επιδιώκει την ανάπτυξη ενός ενιαίου εκπαιδευτικού συστήματος και ενός εκπαιδευτικού αεροσκάφους, με χρονοδιάγραμμα εφαρμογής μετά το έτος 2015. Στο σχέδιο εκπαίδευσης προβλέπεται να συμμετέχουν 300 περίπου Ιπτάμενοι ετησίως από όλα τα συμμετέχοντα κράτη και θα χρησιμοποιηθούν 136 περίπου εκπαιδευτικά αεροσκάφη. Το σύνολο των Ιπταμένων και των αεροσκαφών προγραμματίζεται να κατανεμηθεί σε τρεις βάσεις ανά την Ευρώπη.

Η Πολεμική Αεροπορία, μετά από εμπεριστατωμένη μελέτη και σε μία προσπάθεια αξιοποίησης του προγράμματος προς εθνικό όφελος πρότεινε ώστε μία από τις βάσεις να είναι και η 120 Πτέρυγα Εκπαιδεύσεως Αέρος στην Καλαμάτα.

Σύμφωνα με την εκπονηθείσα μελέτη απαράβατος όρος στην προμήθεια του νέου αεροσκάφους, είναι να μην έρχεται σε αντίθεση με την νομοθεσία για το περιβάλλον και τις σχετικές με αυτή οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα νέας τεχνολογίας αεροσκάφη θα είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με τις τελευταίες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με έμφαση στη μείωση του επιπέδου θορύβου και στον έλεγχο εκπομπής καυσαερίων. Τα υλικά κατασκευής των αεροσκαφών και των μέσων υποστήριξής των δεν θα περιέχουν στερεά, υγρά ή αέρια που απαγορεύονται από διεθνείς συμφωνίες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ