Νήσος Παναγιά: Οι "Τίγρεις" των F-16 βρυχήθηκαν, οι Τούρκοι έφυγαν!

Οι Τούρκοι είναι προβλέψιμοι, τους περιμέναμε πάνω από την Παναγιά, έλεγαν πιλότοι των  F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας γι’ αυτό είχαμε την 335 και την 347 Μοίρα εκεί.
 
 
Του Ισίδωρου Γεωργίου
Οι “Τίγρεις” του Αιγαίου με τ’ ακονισμένα νύχια βρυχόνταν πάνω από το νησί της Παναγιάς με τα F-16 Block 52+ Adv.
Μ’ αυτό τον τρόπο τα αιλουροειδή της 335 Μοίρας, έδιναν τη δική απάντηση προς κάθε επιβουλέα και το κάνουν κάθε φορά που βρίσκονται στα readiness είτε της Σκύρου είτε στο Καστέλλι.
Ταυτόχρονα όμως οι τίγρεις της 335 Μοίρας ήταν και η ασπίδα προστασίας τη στιγμή που το Chinook που μετέφερε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο προσγειώνονταν στο ελικοδρόμιο της νήσου “Παναγιά” όπως και το Χιούι στο οποίο επέβαιναν ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος μαζί με τον Α/ ΓΕΕΘΑ Ναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ: Τούρκοι προς Παυλόπουλο: Πετάτε πάλι σε τουρκικό εναέριο χώρο!
Η τετράδα των αεροσκαφών της γείτονος πετούσε στην γραμμή του FIR και περίμενε το πράσινο φως από το δικό τους αρχηγείο, ωστόσο ήξεραν πως τα F-16 Block 52+ Adv της 335 Μοίρας Τίγρης ήταν εκεί, είχαν στήσει το εναέριο καρτέρι τους ως οι απόλυτη κυνηγοί του Αιγαίου και μάλιστα από νωρίς το πρωί καθαρίζοντας το τοπίο και τον εναέριο χώρο από κάθε τυχόν απειλή.




Άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που τα τουρκικά μαχητικά έχουν καταδιωχθεί από τους εμπειρότατους πιλότους όλων των μοιρών αναχαίτισης της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας οι οποίοι καθημερινά δίνουν δεκάδες εναέριες μάχες και στέλνουν το αποφασιστικό μήνυμα, με πρώτο τον Α’ ΓΕΑ, πως οποιαδήποτε πρόκληση θα απαντάτε από την Πολεμική Αεροπορία.
Ωστόσο όταν οι πιλότοι των τουρκικών μαχητικών πήραν την εντολή, προχώρησαν σ’ ακόμη μια πρόκληση και η τετράδα τους (2 F-16 & 2 F-4) παραβίασε το FIR Αθηνών, τότε το σπαθί του “Περσέα” ήταν η έκπληξη με την οποία βρέθηκαν αντιμέτωποι.




Τα F-16C/D Block 50 της 347 Μοίρας από την 110 ΠΜ ήταν αυτά που είχαν κληθεί να καταδιώξουν -και τα κατάφεραν- τα τουρκικά αεροσκάφη. Είχαν απογειωθεί και βρίσκονταν βοριοδυτικά του νησιωτικού συμπλέγματος των Οινουσσών κι έκαναν την εμφάνισή τους μόλις τα τουρκικά αεροσκάφη προχώρησαν στην παραβίαση.
Το βίντεο που φέρνει στο φως το armynow.net δείχνει την εναέρια μάχη ενός τίγρη της 335 Μοίρας πάνω από τα φουρτουνιασμένα νερά του Αιγαίου.
Στην αρχή του βίντεο φαίνεται μέσα από την καλύπτρα του F-16 Block 52+ Adv ο “αντίπαλος” ακριβώς κάτω από το πιο σύγχρονο μαχητικό που διαθέτει η χώρα μας.
Οι ελιγμοί που ακολουθούν γίνονται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου και ο Τίγρης ήδη έχει πάρει την “ώρα 6” του αντιπάλου ο οποίος αναγκάζεται απομακρυνόμενος να προχωρήσει στην άφεση “flares” …..




Ποια είναι η 335 Μοίρα Τίγρης

Η 335 Μοίρα «Τίγρης» είναι η παλαιότερη Μοίρα της ΠΑ, αφού συγκροτήθηκε όταν η Ελλάδα ήταν υπό κατοχή από τους Γερμανούς τον Οκτώβριο του 1941 στο αεροδρόμιο Ακίρ της Παλαιστίνης, δηλαδή λίγους μήνες μετά την ολοκληρωτική κατάληψη της Ελλάδας από τους Γερμανούς.
Οι πρώτοι πιλότοι της Μοίρας ήταν στελέχη της Ελληνικής Βασιλικής Αεροπορίας που είχαν σταλεί στο Ιράκ από το 1940 για να εκπαιδευτούν από τους Βρετανούς, καθώς και αρκετοί πιλότοι που κατέφυγαν στην περιοχή μετά την κατάληψη της Ελλάδας, για να συνεχίσουν τον αγώνα ως την απελευθέρωση της χώρας.
Η Μοίρα εφοδιάστηκε με τα μαχητικά αεροσκάφη Hurricane-IIB στην αρχή, και μετά με τα Hurricane-IIC και υπαγόταν στην 339 Πτέρυγα Μάχης της RAF. Με τα αεροσκάφη αυτά επιχειρεί έως τον Δεκέμβριο του 1943, οπότε και τα αντικαθιστά με τα σύγχρονα Spitfire VB και VC.
Η Μοίρα είχε, και μετά την παραλαβή των νέων αεροσκαφών, ως κύρια αποστολή την Δίωξη. Εκτελεί επιχειρήσεις στη Βόρεια Αφρική, στην Ιταλία, στη Γιουγκοσλαβία, στην Αλβανία και στην κατεχόμενη Ελλάδα, πιό συγκεκριμένα στην Κρήτη, στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα.
Κατά την διάρκεια της παραμονής της στην Μέση Ανατολή, επιχειρώντας από πρόχειρα αεροδρόμια, συμμετείχε σε αποστολές προστασίας νηοπομπών.
Τη ρουτίνα των αποστολών αυτών, διέκοψε ο επιτυχής βομβαρδισμός και πολυβολισμός από χαμηλό ύψος του Ιταλικού στρατηγείου της Λιβύης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Οκτωβρίου του 1942 (για να εορτασθεί και η επέτειος) μετά τις επίμονες αιτήσεις και τα έντονα διαβήματα των ελληνικών πληρωμάτων προς τους Βρετανούς.
Το Σεπτέμβριο του 1944 μεταστάθμευσε στην Ιταλία και από εκεί στην Ελλάδα περί τα τέλη του Οκτωβρίου στο αεροδρόμιο Χασανίου, το σημερινό αεροδρόμιο του Ελληνικού. Εκεί, μαζί με τις 336 ΜΔ και τη 13 ΜΕΒ (Μοίρα Ελαφρού Βομβαρδισμού), που είχαν συγκροτηθεί στην Μέση Ανατολή, αποδόθηκε στο ελληνικό κράτος από τους Βρετανούς.
Στην διάρκεια του Β΄ΠΠ η Μοίρα έχασε 18 πιλότους πραγματοποιώντας 5555 εξόδους, διάρκειας 8500 ωρών πτήσης και άλλες 12000 ώρες πτήσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Τον Αύγουστο του 1945 μεταστάθμευσε στο αεροδρόμιο του Σέδες.
Τον Ιούνιο του 1947 παραλαμβάνει τα νέα αεροσκάφη Spitfire IX και XVI προκειμένου να μπορέσει να συμμετάσχει στις επιχειρήσεις της περιόδου 1947-1949 για την υποστήριξη των δυνάμεων του Εθνικού στρατού.
Τον Οκτώβριο του 1953 γίνεται η πρώτη Μοίρα που αντικαθιστά τα ελικοφόρα αεροσκάφη της με αεριωθούμενα τύπου F-84G και RT-33A, στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας.
Μετονομάζεται σε 335 Μοίρα Διώξεως Βομβαρδισμού αλλά τον ίδιο καιρό μια «άλλη» 335 Μοίρα μετατρέπεται σε Μοίρα Επιχειρησιακής Εκπαιδεύσεως και μετασταθμεύει στην 113 ΠΜΕ διαθέτοντας περίπου 25 Spitfire ενώ αργότερα μετασταθμεύει στην 115 ΠΜ όπου μετονομάζεται σε 340 ΜΔΒ.
Η 335 ΜΔΒ μετασταθμεύει στην 111 Πτέρυγα Μάχης και παραμένει εκεί ως τον Σεπτέμβριο του 1957.
Μετασταθμεύει στη συνέχεια στην 110 ΠΜ στην Λάρισα και εδρεύει εκεί ως το Μάιο του 1960, αφού όμως είχε ήδη αρχίσει να παραλαμβάνει τα αεροσκάφη F-84F από το φθινόπωρο του 1957.




Το Νοέμβριο του 1960 αναλαμβάνει ρόλο κρούσης και μετασταθμεύει στην Τανάγρα.
Η δεκαετία από το 1953 έως το 1965 αποτελεί σημαντικό σταθμό της ιστορίας της 335Μ διότι είναι η εποχή που η Μοίρα ,μέσω των καινούργιων Α/Φ, καθώς και με τη βοήθεια σημαντικών και ικανότατων αεροπόρων της εποχής οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν από Αμερικανούς συναδέλφους τους, ωθεί την Πολεμική Αεροπορία σε μία νέα εποχή βάζοντας τις πρώτες βάσεις για μία καινούρια επιχειρησιακή σχεδίαση των ικανοτήτων της καθώς και για τον επαναπροσδιορισμό των στόχων της.
Το Μάιο του 1965 αρχίζει την παραλαβή των F-104G Starfighter και στις 30 Ιουνίου του 1977 μετασταθμεύει στην 116ΠΜ στον Άραξο.
Από τον Μάιο του 1965 ως τις 31 Μαίου του 1992 η Μοίρα πετά με τα F-104G. Με την προσθήκη των Α/Φ F-104G η 335Μ αναλαμβάνει σημαντικό μέρος των αποστολών κρούσης της Πολεμικής Αεροπορίας. Επίσης είναι και η εποχή που η 335Μ αρχίζει να συμμετάσχει σε διεθνής ασκήσεις και εκθέσεις με το Α/Φ θρύλος που πλέον διαθέτει.

Τον Απρίλιο του 1963 η Μοίρα αξιολογείται από το ΝΑΤΟ με μεγάλη επιτυχία και πλέον χαρακτηρίζεται ως Combat Ready σε όλες τις αποστολές Strike της Συμμαχίας.
Οι χειριστές της όλη αυτή την περίοδο αφήνουν ένα σημαντικό έργο στις επόμενες γενιές αφού αξιοποίησαν με μεγάλη επιτυχία ένα Α/Φ κρούσης σε μία πολύ δύσκολη περίοδο για την περιοχή της ανατολικής Μεσογείου.
Αξιοποιούν στο έπακρο ένα Α/Φ που για περισσότερο από 25 χρόνια αποτέλεσε ένα Α/Φ ορόσημο τόσο για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία όσο και γενικότερα για το ΝΑΤΟ, ενώ παράλληλα σε συνεργασία με άλλες μοίρες της Συμμαχίας καθιερώνουν σύγχρονες τακτικές αποστολών κρούσης.
Στις 3 Απριλίου του 1993 μετονομάζεται σε 335 Μοίρα Βομβαρδισμού και παραλαμβάνει τα αεροσκάφη δεύτερης γενιάς Α-7Ε και TA-7C Corsair, που ήταν από τα 62 συνολικά αεροσκάφη που μας παρέδωσαν οι Αμερικάνοι.
Με τα αεροσκάφη Α-7 Ε οι ικανότητες Βομβαρδισμού της ΠΑ αυξήθηκαν δραματικά, γιατί (αν και αεροσκάφη δεύτερης γενιάς) διέθεταν μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς οπλικού φορτίου, σε μεγάλες αποστάσεις, με ικανοποιητική ακρίβεια στην προσβολή των στόχων.
Τα συγκεκριμένα Α/Φ πριν παραληφθούν από την 335Μ, αποτελούσαν για αρκετά χρόνια στόλο της USA Air Force-USA ANG και USA NAVY.
Η επάνδρωση της Μοίρας την εποχή εκείνη ξεκίνησε από έναν αρχικό πυρήνα έμπειρων χειριστών που είχαν υπηρετήσει για μεγάλη περίοδο στην 347Μ και οι οποίοι στην συνέχεια πλαισιώθηκαν από μερικούς ακόμα πρώην χειριστές Α/Φ F-104 G.



Οι Ιπτάμενοι της ξεκινούν πλέον εκπαιδεύσεις σε καινούρια είδη αποστολών όπως ο εναέριος ανεφοδιασμός , οι αποστολές νυχτερινού βομβαρδισμού με τη χρήση FLIR,καθώς επίσης με την βοήθεια των μεγάλων δυνατοτήτων του Α-7 Ε σε αποστολές βομβαρδισμού αναπτύσσουν καινούριες τακτικές σε αποστολές ΕΑΥ ΤΑΥΝΕ και Επιθετικής Αναγνώρισης.
Ταυτόχρονα συμμετέχει σε πολλές Νατοϊκές ασκήσεις όπως DESTINED GLORY, NATO TIGER MEET, SPARTAN HUMMER ,COOPERATIVE KEY, BOLD AVENGER,κ.α. ενώ ταυτόχρονα όλα αυτά τα χρόνια αποτελεί την βασικότερη δύναμη Α/Φ βομβαρδισμού σε όλες τις ασκήσεις ADEX σε συνεργασία με την Ναυτική Νατοϊκή Δύναμη της Ανατολικής Μεσογείου.
Παράλληλα αποτελεί σημαντικό συντελεστή επιτυχίας σε όλες τις Εθνικές ασκήσεις ημερήσιες και νυχτερινές, τόσο της Πολεμικής Αεροπορίας αλλά και των άλλων κλάδων των ενόπλων δυνάμεων. Όλη αυτή την περίοδο η 335Μ με τα Α/Φ Α-7 Ε παίρνει επίσης μέρος σε διεθνείς Αεροπορικές Εκθέσεις όπως Air Tatoo κ.α. σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες όπως Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ισπανία κ.α., καθώς επίσης διοργανώνει αλλά και φιλοξενείται σε πολλές ανταλλαγές Νατοϊκών Μοιρών στα πλαίσια του θεσμού Squadron Exchange.
Σίγουρα η μεγάλη εμπειρία των χειριστών της σε όλες τις αποστολές βομβαρδισμού με τα Α/Φ Α-7 Ε, μέρα και νύχτα και με όλες τις καιρικές συνθήκες, θα αποτελέσει σημαντική παρακαταθήκη για όλες τις επόμενες γενιές αεροπόρων της Π.Α. αφού πολύ μεγάλος αριθμός χειριστών της, πέταξαν με το Α-7 Ε και το περήφανο σήμα του Τίγρη στο στήθος τους.
Από το 2009 όμως ξεκινά μία νέα εποχή τόσο για την 335Μ όσο και για την Π.Α. γενικότερα.
Η Μοίρα σταματά πλέον να πετά με τα Α-7 Ε και αρχίζει να παραλαμβάνει τα ολοκαίνουρια Α/Φ τέταρτης γενιάς F-16 BLK 52 (Advanced), στις καινούριες της εγκαταστάσεις που κατασκευάστηκαν στο χώρο της 116ΠΜ.
Η παραλαβή τους ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2010 ενώ από τον Μάρτιο του ίδιου χρόνου η Μοίρα αναλαμβάνει να εντάξει στην οπλοστάσιο της Π.Α. το πλέον σύγχρονο Α/Φ τέταρτης γενιάς, συμπεριλαμβανομένου όπλων όπως το JSOW-JDAM, του συστήματος LINK-16 , καθώς και του καινούριου RECCE POD. Πλέον οι χειριστές της 335Μ αναλαμβάνουν να εκτελέσουν όλη την γκάμα Αεροπορικών αποστολών μέρα και νύχτα και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, αφού το Α/Φ με το οποίο είναι εξοπλισμένη η Μοίρα είναι ικανό να εκτελέσει με την ίδια αποτελεσματικότητα όλες τις αποστολές της Π.Α. και του ΝΑΤΟ.
Έτσι οι χειριστές της 335Μ συνεχίζουν την ένδοξη ιστορία της πετώντας σε όλα τα μήκη και τα πλάτη τόσο του Ελληνικού εναέριου χώρου , όσο και του Ευρωπαϊκού ουρανού με τα Α/Φ F-16 BLK 52.


Ποια είναι η 347 Μοίρα “Περσέας”

Με την 8/14-1-1977 απόφαση του Α.Α.Σ./ Ολομέλειας «περί συγκροτήσεως 3ης Μοίρας με αεροσκάφη Α-7Η (Corsair)» και βάσει της Φ.505/300/Α85202/1-2-1997/ΑΑ/5 ΕΓ διαταγής, συγκροτήθηκε και οργανώθηκε στην 115 Πτέρυγα Μάχης (ΠΜ) στην Σούδα, αρχικά σαν πυρήνας, η 347ΜΒ (Μοίρα Βομβαρδισμού) με οριστική έδρα την 110ΠΜ στην Λάρισα.
Η Μοίρα σαν πυρήνας, από το Διοικητή της, τον Αξιωματικό Επιχειρήσεων (Α.Ε.), τον Αρχιμηχανικό και τον Αξιωματικό Τυποποίησης / Αξιολόγησης (Τ/Α), παρέμεινε στην 115ΠΜ για τέσσερις μήνες. Το προσωπικό της όμως ανά τακτά χρονικά διαστήματα επισκεπτόταν την 110ΠΜ για σκοπούς οργανώσεως και συντονισμού των έργων, που εκτελούνταν στη Μονάδα για την υποδοχή και εξυπηρέτηση της Μοίρας.
Στις 10 Ιουνίου 1977 μετά την πλήρη συγκρότηση της στην 115ΠΜ η 347ΜΒ μεταστάθμευσε στην 110ΠΜ με δύναμη 19 αεροσκαφών Α-7Η.
Η 347ΜΒ είναι ανεξάρτητη επιχειρησιακή Μονάδα αποτελούμενη από 5 επιτελικά γραφεία και 4 Σμήνη Μάχης. Διοικητικά και επιχειρησιακά υπάγεται στην 110ΠΜ. Μεταστάθμευση αυτής ή τμημάτων της και ένταξης αυτών σε άλλες Πτέρυγες ή Σμηναρχίες Μάχης της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) είναι δυνατόν να διαταχθεί από τον Αρχηγό Αεροπορίας για την ανάληψη ετοιμότητας και επιχειρήσεων ανάλογα με την επικρατούσα κατάσταση.
Αποστολή της 347ΜΒ είναι η διεξαγωγή επιθετικών αεροπορικών επιχειρήσεων σύμφωνα με τα γενικά και ειδικά σχέδια, με σκοπό τη συμβολή της στην άμυνα της χώρας.
Γι’ αυτό κατά την περίοδο της ειρήνης οργανώνει, εκπαιδεύει, εξοπλίζει και γενικά συντηρεί και υποστηρίζει το προσωπικό και τα μέσα της, για να είναι ικανή σε κάθε στιγμή να φέρει εις πέρας το πολεμικό της έργο.

Από την ίδρυση της 347ΜΒ και μέχρι το 1992 καμία μεταβολή δεν επήλθε όσον αφορά την οργάνωση και την αποστολή της.
Η 347ΜΒ από 31-7-1992 έπαψε να λειτουργεί. Τα αεροσκάφη της Α-7Η εντάχθηκαν στην 115ΠΜ. Μέρος όμως αυτών καθώς και οι Ιπτάμενοι της τοποθετήθηκαν στην 335ΜΔΒ της 116ΠΜ στον Άραξο για εκπαίδευση μέχρι την άφιξη των νέων αεροσκαφών Α-7Ε.

1997 ως 2007

Με την 25/22-2-1995 απόφαση του Α.Α.Σ./ Ολομέλειας «περί επαναλειτουργίας της 347Μ με αεροσκάφη F-16C/D Block 50 (Fighting Falcon)», συγκροτήθηκε και οργανώθηκε στην 111 Πτέρυγα Μάχης στην Νέα Αγχίαλο, η 347Μ με δυνατότητα και στους δύο ρόλους (Δ/Β – ΑΝΧ).
Το προσωπικό που επάνδρωσε την 347Μ προήρθε από τις δύο ήδη υπάρχουσες Μοίρες αεροσκαφών F-16C/D Block 30, την 330Μ και την 346Μ. Ο αρχικός πυρήνας των Ιπταμένων αλλά και των τεχνικών εκπαιδεύθηκαν στις Η.Π.Α. στα νέα συστήματα υψηλής τεχνολογίας, που ενσωμάτωνε το νέο οπλικό σύστημα. Ειδικά για τους Ιπταμένους σημειώνεται ότι οκτώ (8) ακολούθησαν πρόγραμμα εκπαίδευσης εδάφους και αέρος στο σύστημα χαμηλής ναυτιλίας και σκόπευσης (LANTIRN), στην αεροπορική βάση LUKE της Αριζόνα, αποτελώντας τον αρχικό πυρήνα Ιπταμένων της 347Μ.
Η 7η Ιουλίου 1997 αποτελεί την ημερομηνία επαναλειτουργίας της 347Μ, όπου το Ιπτάμενο και Τεχνικό προσωπικό άρχισε την προετοιμασία υποδοχής του νέου οπλικού συστήματος.
Την 25η Ιουλίου 1997 προσγειώθηκαν στην 111ΠΜ τα τεσσέρα πρώτα αεροσκάφη F-16C/D Block 50, των οποίων η παράδοση ολοκληρώθηκε στις 25 Ιουνίου 1998 με την άφιξη του εικοστού αεροσκάφους της Μοίρας.

Τον Ιανουάριο του 1998 η Μοίρα αξιολογήθηκε από το Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας με επιτυχία και ανέλαβε τον επιχειρησιακό της ρόλο σε αποστολές αέρος – εδάφους, αέρος – αέρος και στις αποστολές νυκτερινής κρούσης με το σύστημα LANTIRN.
Αποστολή της 347Μ είναι η διατήρηση υψηλής επιχειρησιακής ετοιμότητας για την ανάληψη επιθετικών επιχειρήσεων όποτε απαιτηθεί σύμφωνα με τα υπάρχοντα εθνικά – νατοΐκα σχέδια.
Από επανιδρύσεως η Μοίρα εκπαιδεύει το προσωπικό της, συμμετέχοντας σε εκπαιδεύσεις – ασκήσεις εσωτερικού και εξωτερικού προσδοκώντας την αύξηση της μαχητικής της ικανότητας.
Το 2003 η δύναμη πυρός της 347Μ αυξήθηκε σημαντικά με την παραλαβή των νέων έξυπνων όπλων Laser Bombs και Maverick.

Το Δεκέμβριο του 2005 η Μοίρα αξιολογήθηκε επιτυχώς κατά την αξιολόγηση της 111ΠΜ σαν ΝΑΤΟ IPF (In Place Forces), πετυχαίνοντας άριστη βαθμολογία.
Σήμερα η δυναμική παρουσία της 347Μ στο ευαίσθητο χώρο του Αιγαίου μαζί με τις λοιπές Μοίρες αναχαίτισης, σε συνδυασμό με την ικανότητά της να επιχειρεί σε ρόλο βομβαρδισμού ημέρα, αλλά ειδικά νύκτα με τα σύγχρονα συστήματα – όπλα που φέρουν τα αεροσκάφη της, την κάνουν να ξεχωρίζει και το προσωπικό της να νιώθει υπερήφανο που υπηρετεί σ’ αυτήν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ