Πόλεμος Κορέας: Ποιος ήταν ο διερμηνέας των Ελλήνων

Πόλεμος Κορέας: Η ελληνική συμμετοχή στον πόλεμο της Κορέας υπήρξε σημαντική και ο ρόλος της έχει αναγνωριστεί από όλους. Άγνωστες πτυχές της έρχονται στο φως.

Σαν σήμερα στις 28/5/1952 το 13ο Σμήνος Μεταφορών (αεροσκάφη C-47 Dakota) ανέλαβε και την εκτέλεση τακτικών δρομολογίων επιβατών στην Κορέα, για την εκκένωση περιοχών, τα οποία μέχρι τότε πραγματοποιούνταν μόνο από την 21η Μοίρα Μεταφορών της Αμερικανικής Αεροπορίας.
Όμως αυτή η αποστολή αντιμετώπισε ένα πρόβλημα που δεν έιχε προβλέψει ο αρχικός σχεδιασμός. Τα πληρώματα είχαν πρόβλημα στην χρήση των αγγλικών.
Έτσι λόγω της δυσκολίας των ελληνικών πληρωμάτων στη χρήση της αγγλικής γλώσσας. ορίστηκε Αμερικανός Ιπτάμενος Μηχανικός για την ενημέρωση των επιβατών.

Douglas C-47 Dakota/Skytrain

  • Ρόλος: Μεταγωγικό
  • Διαστάσεις: Εκπέτασμα 28.96 m, μήκος 19.63 m, ύψος 5.18 m
  • Κινητήρας: 2 x Pratt & Whitney R-1830-92 Twin Wasp (1.200 hp)
  • Μεταφορική Ικανότητα: 28 άτομα, 2.725kg φορτίο
  • Πλήρωμα: 3
  • Αριθμός σε υπηρεσία: 88
  • Χώρα Κατασκευής: ΗΠΑ
  • Περίοδος χρήσης: 1947 – 2008

Τα πρώτα C-47 Της Πολεμικής Αεροπορίας παρελήφθησαν ως βοήθεια μέσω της RAF, ενώ ακολούθησαν αργότερα επιπλέον αεροπλάνα από την USAF.

Έλαβαν μέρος με το 13ο Σμήνος Μεταφορών στον πόλεμο της Κορέας.

Στο μακρύ διάστημα που υπηρέτησαν ήταν βαμμένα με διάφορες παραλλαγές, olive drab, σκούρο πράσινο-γκρι του «NATO», «Vietnam» κ.λπ.

Τα πρώτα χρόνια της χρήσης τους ήταν βαμμένα στο χρώμα του αλουμινίου. Πέραν των μεταφορών, χρησιμοποιήθηκαν για εκπαίδευση ραδιοναυτίλων, αεροφωτογράφηση, ρυμούλκηση ανεμουρίων, αεροψεκασμούς, πτήσεις VIP και για αποστολές Έρευνας και Διάσωσης.

Αποσύρθηκαν το 2008.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ