Στρατιωτικές Σχολές 2019: Καθορίστηκε ο αριθμός εισακτέων για το 2019-20 – Πίνακας

Πανελλήνιες 2019: Στο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε ο συνολικός αριθμός εισακτέων στις Στρατιωτικές Σχολές για το Ακαδημαϊκό Έτος 2019- 2020. ΠΙΝΑΚΑΣ – ΑΙΤΗΣΕΙΣ

 

 

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1506/06-05-2019 η ΑΠΟΦΑΣΗ με Αριθμ. Φ.337/56/208953/Σ.2346 και τίτλο: «Καθορισμός του αριθμού των σπουδαστών-τριών που θα εισαχθούν στα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΣΕΙ) και στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) των Ενόπλων Δυνάμεων κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019- 2020».

Ο συνολικός αριθμός εισακτέων στις Στρατιωτικές Σχολές ανέρχεται στους 819 υποψηφίους 366 στα ΑΣΕΙ και 453 στα ΑΣΣΥ.

Στον πίνακα μπορείτε να δείτε τον αριθμό εισακτέων ανά σχολή:

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ 2019-2020

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις

Να  σημειώσουμε ότι από την Πέμπτη 2 Μαΐου ξεκίνησε και η υποβολή της αίτησης για τις σχολές των Ενόπλων Δυνάμεων ηλεκτρονικά, μέσω ειδικής εφαρμογής που βρίσκεται στην τοποθεσία https://www.asei-assy.mil.gr. Η πλατφόρμα θα δέχεται αιτήσεις μέχρι και τις 20 Μαΐου 2019.

Η εγκύκλιος του Υπουργείου συνιστά στους μαθητές να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους έγκαιρα, προκειμένου να έχουν περισσότερο χρόνο για τη διόρθωση ή συμπλήρωση ελλειπόντων δικαιολογητικών, που θα τους ζητήσουν τα εξεταστικά κέντρα.

Η προκήρυξη διαγωνισμού Επιλογής Σπουδαστών/τριών αφορά σε θέσεις Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυµάτων (ΑΣΕΙ), Ευελπίδων (ΣΣΕ), Ναυτικών ∆οκίµων (ΣΝ∆), Ικάρων (ΣΙ), Αξιωµατικών Σωµάτων (ΣΣΑΣ), Αξιωµατικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ) και των Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωµατικών (ΑΣΣΥ), Στρατού Ξηράς (ΣΜΥ), Πολεµικού Ναυτικού (ΣΜΥΝ) και Πολεµικής Αεροπορίας (ΣΜΥΑ).

Όσον αφορά τον αριθμό των σπουδαστών που θα εισαχθούν στις σχολές αυτοί είναι:

ΣΣΕ: 136 ΟΠΛΑ, 34 ΣΩΜΑΤΑ

ΣΝΔ: 23 ΜΑΧΙΜΟΙ, 11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

ΣΙ: 43 ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ, 16 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, 7 ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΑΕΡΑΜΥΝΑΣ

ΣΣΑΣ: 71 ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΣΑΝ: 25

ΣΜΥ: 151 ΟΠΛΑ, 50 ΣΩΜΑΤΑ

ΣΜΥΝ: 75

ΣΜΥΑ: 177

armynow.gr google news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ